Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban

Kovács Dávid (2016) Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Deduktív következtetési szálat megragadva, az általános jelenségekből jutottam el egy konkrét sportszervezethez, illetve sportághoz, amelynek sportmarketing szemléletű vizsgálatán túl, annak versenytársait is megfigyeltem. Fontos végkövetkeztetés, hogy az MTK Budapest női kosárlabda szakosztálya, a Női kosárlabda NB I-ben szereplő klubokhoz képest milyen piaci szerepet vállal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing, Kosárlabada, Marketingkommunikáció , MTK Budapest Női Kosárlabda Szakosztálya
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 08:40
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 24. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet