Kovács Dávid (2016) Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Deduktív következtetési szálat megragadva, az általános jelenségekből jutottam el egy konkrét sportszervezethez, illetve sportághoz, amelynek sportmarketing szemléletű vizsgálatán túl, annak versenytársait is megfigyeltem. Fontos végkövetkeztetés, hogy az MTK Budapest női kosárlabda szakosztálya, a Női kosárlabda NB I-ben szereplő klubokhoz képest milyen piaci szerepet vállal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Sportmarketing, Kosárlabada, Marketingkommunikáció , MTK Budapest Női Kosárlabda Szakosztálya |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 08:40 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 24. 14:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |