Dobsa Dávid (2024) A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
A Starbucks és a Belvárosi Kézműves Kávézók Marketingstratégiájának Összehasonlítása.pdf Download (7MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT_Dobsa Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
![]() |
PDF
Dobsa Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Starbucks, mint a világ egyik legismertebb kávézóhálózata, a globális kávékultúra szimbólumává vált. A márka célja a prémium kávéélmény nyújtása, amelyet a színvonalas szolgáltatások és a gondosan megtervezett üzleti modellek jellemzik. A Starbucks jelenléte Magyarországon hozzájárult a kávéfogyasztási szokások modernizálásához, ugyanakkor felveti a kérdést, hogy milyen hatással van a helyi kézműves kávézókra, amelyek a helyi identitásra és közösségi kapcsolatokra építenek.A belvárosi kézműves kávézók nemcsak a különleges ízekre, hanem az autentikus kávézási élményekre is fókuszálnak. Ezek a kávézók gyakran közvetlen kapcsolatban állnak a helyi termelőkkel, és olyan közösségi teret biztosítanak, ahol a vendégek nemcsak kávét fogyasztanak, hanem közösségi élményeket is keresnek.A kutatás célja a Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiáinak részletes összehasonlítása. A vizsgálat során figyelmet fordítok a célcsoportokra, a kommunikációs csatornákra, valamint az általuk kínált élményekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketingkommunikáció, online marketing, összehasonlító elemzés, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57169 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |