Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban

Püski Henrietta (2024) Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Püski_Henrietta_RMWU36.pdf] PDF
Püski_Henrietta_RMWU36.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (926kB)
[thumbnail of Bírálat Püski Henrietta BA.pdf] PDF
Bírálat Püski Henrietta BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (288kB)
[thumbnail of PüskiHenrietta_bírálat.pdf] PDF
PüskiHenrietta_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)

Absztrakt (kivonat)

A modern reklámiparban a szereplők – legyenek azok hírességek, influenszerek vagy hétköznapi emberek – befolyásoló hatása soha nem volt olyan aktuális és jelentős, mint napjainkban. Az online térben a közösségi média platformjai és a tartalomfogyasztás egyre személyesebb jellegűvé válása révén a reklámok hatása sokszor közvetlenül összefügg azzal, hogy ki közvetíti az üzenetet. A fogyasztók döntéshozatalát nem csupán a termékek vagy szolgáltatások tulajdonságai befolyásolják, hanem az is, hogy az azokat reklámozó szereplő milyen mértékben képes bizalmat kelteni, azonosulást kiváltani vagy éppen hitelességet sugallani. E témakör különösen releváns a mai, információval telített világban, ahol a reklámok hatékonysága nagyban múlik azon, hogy a szereplők miként képesek elérni a célközönséget, és hogyan befolyásolják annak fogyasztói döntéseit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, értékesítés, fogyasztói magatartás, hirdetések, reklámpszichológia
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:13
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet