Püski Henrietta (2024) Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Püski_Henrietta_RMWU36.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (926kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Püski Henrietta BA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
![]() |
PDF
PüskiHenrietta_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (147kB) |
Absztrakt (kivonat)
A modern reklámiparban a szereplők – legyenek azok hírességek, influenszerek vagy hétköznapi emberek – befolyásoló hatása soha nem volt olyan aktuális és jelentős, mint napjainkban. Az online térben a közösségi média platformjai és a tartalomfogyasztás egyre személyesebb jellegűvé válása révén a reklámok hatása sokszor közvetlenül összefügg azzal, hogy ki közvetíti az üzenetet. A fogyasztók döntéshozatalát nem csupán a termékek vagy szolgáltatások tulajdonságai befolyásolják, hanem az is, hogy az azokat reklámozó szereplő milyen mértékben képes bizalmat kelteni, azonosulást kiváltani vagy éppen hitelességet sugallani. E témakör különösen releváns a mai, információval telített világban, ahol a reklámok hatékonysága nagyban múlik azon, hogy a szereplők miként képesek elérni a célközönséget, és hogyan befolyásolják annak fogyasztói döntéseit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, értékesítés, fogyasztói magatartás, hirdetések, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |