Ujvári Ádám (2024) A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
UjvariAdam_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (240kB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat_Tamás Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (411kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom témája a Napocska Játékbolt digitális marketingstratégiájának fejlesztése volt. Aszakdolgozatom azt célozta feltárni, hogy a játékbolt milyen digitális eszközöket kell, hogyhasználjon annak érdekében, hogy marketingstratégiája fejlődjön, és ezáltal több érdeklődőt ésvásárlót vonzzon. A kutatás eredményei szerint a bolt jelenlegi online jelenléte, főleg aközösségi médiában még nem elég hatékony, vannak lehetőségek, potenciálok, melyeketérdemes kihasználnia. A válaszadók számára a bolt Facebook-oldala bár pozitív élménytnyújtott, de a látogatottság alacsony és nem is minden vásárló követi rendszeresen a bolt onlinetartalmát és bejegyzéseit. Ennek ellenére a közösségi média, mint a Facebook, továbbra isfontos lehet a bolt marketingstratégiájában, de érdemes lehet több csatornán is megjelennie. Aközösségi média és egyéb online felületek lehetőséget adnak arra, hogy közvetlen kapcsolatbalépjen a bolt a vásárlókkal és naprakész információkat, akciókat kínáljon számukra. A kutatásazt is bebizonyította és megerősítette, hogy a vásárlók szívesen fogadnának saját weboldat, egymobilbarát weboldalt, ami segítené és megkönnyítené a könnyebb tájékozódást és támogatná akényelmes böngészést és online vásárlást. Bár az online és emellett mobilbarát vásárlás nemminden vásárló számára jelent prioritás, mégis egy lehetőség arra, hogy a bolt növelje a digitálisjelenlétét és a vevői elégedettséget.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Célcsoport elérés, digitális marketing, játékbolt, Közösségi média jelenlét, online elérés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |