A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése

Ujvári Ádám (2024) A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése.pdf] PDF
A Napocska Játékbolt Online elérésének a mérése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of UjvariAdam_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf] PDF
UjvariAdam_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat_Tamás Máté.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat_Tamás Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (411kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom témája a Napocska Játékbolt digitális marketingstratégiájának fejlesztése volt. Aszakdolgozatom azt célozta feltárni, hogy a játékbolt milyen digitális eszközöket kell, hogyhasználjon annak érdekében, hogy marketingstratégiája fejlődjön, és ezáltal több érdeklődőt ésvásárlót vonzzon. A kutatás eredményei szerint a bolt jelenlegi online jelenléte, főleg aközösségi médiában még nem elég hatékony, vannak lehetőségek, potenciálok, melyeketérdemes kihasználnia. A válaszadók számára a bolt Facebook-oldala bár pozitív élménytnyújtott, de a látogatottság alacsony és nem is minden vásárló követi rendszeresen a bolt onlinetartalmát és bejegyzéseit. Ennek ellenére a közösségi média, mint a Facebook, továbbra isfontos lehet a bolt marketingstratégiájában, de érdemes lehet több csatornán is megjelennie. Aközösségi média és egyéb online felületek lehetőséget adnak arra, hogy közvetlen kapcsolatbalépjen a bolt a vásárlókkal és naprakész információkat, akciókat kínáljon számukra. A kutatásazt is bebizonyította és megerősítette, hogy a vásárlók szívesen fogadnának saját weboldat, egymobilbarát weboldalt, ami segítené és megkönnyítené a könnyebb tájékozódást és támogatná akényelmes böngészést és online vásárlást. Bár az online és emellett mobilbarát vásárlás nemminden vásárló számára jelent prioritás, mégis egy lehetőség arra, hogy a bolt növelje a digitálisjelenlétét és a vevői elégedettséget.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Célcsoport elérés, digitális marketing, játékbolt, Közösségi média jelenlét, online elérés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet