Kemény Alexandra Imola (2024) Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_mester_Kemény_Alexandra_2024_final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Biralat_Kemeny_Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
![]() |
PDF
HVAZNT_kulso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (53kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média marketing folyamatosan fejlődik, és az új technológiák, mint a kiterjesztett valóság és a virtuális valóság jelentős változásokat hoznak. Ezek a technológiák lehetőséget adnak a márkáknak és influencereknek, hogy mélyebb, interaktívabb kapcsolatot építsenek ki a fogyasztókkal. A szakdolgozat célja, hogy bemutassa és elemezze az influencer marketingben és az online térben használt új technológiákat, mint az AR/VR, illetve a virtuális véleményvezéreket. Emellett szakdolgozatomban szeretném vizsgálni azt is, hogy ezek az új módszerek hogyan hatnak a hagyományos véleményvezér és közösségi média reklámokra, illetve azt, hogy ezekben az új módszerekben milyen lehetőségek rejlenek, illetve hogyan fog a reklámipar alkalmazkodni ehhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiterjesztett valóság, közösségi média, mesterséges intelligencia, Virtuális influencer, virtuális valóság |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |