Reich Vanda (2024) A közösségi média pszichológiai tényezői és hatásai a divatfogyasztásra: Az Instagram és TikTok szerepe a vásárlási döntések alakításában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Reich_Vanda_HIT967_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BÍRÁLAT_ReichVanda .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (46kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Reich Vanda BA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (371kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom azt vizsgálja, hogyan befolyásolja a közösségi média – különösen az Instagram és a TikTok – a divatfogyasztási szokásokat. A kutatás középpontjában az áll, hogy ezek a platformok milyen hatással vannak a vásárlási döntésekre és milyen pszichológiai tényezők, például az önkifejezés, a társas összehasonlítás vagy az elismerés iránti vágy játszanak szerepet ebben. Továbbá bemutatja az influencer marketing hatását, különösen azt, hogy az influencerek ajánlásai hogyan alakítják a vásárlók viselkedését, és milyen mértékben növelhetik a márkák iránti bizalmat és vonzerőt. A kutatásom során azt is feltárom, hogy a fogyasztói döntések folyamata hogyan változik a közösségi médián keresztül, és hogy ezek a platformok milyen mértékben formálják a divatvásárlási szokásokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fogyasztás, impulzusvásárlás, influencer marketing, Instagram, közösségi média, pszichológia, Tiktok |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |