Majoros Vivien (2024) A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
![]() |
PDF
MajorosVivien_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
![]() |
PDF
Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
![]() |
PDF
Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT - e-mail.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a digitális marketing jelentőségét vizsgálja a cukrászdák sikeressége szempontjából. Bemutatja a modern marketing eszközeit, mint a social média platformok, SEO, email marketing, és azok hatékonyságát. Kitér a vásárlói élmény javítására, a tartalomgyártás kihívásaira, valamint a TikTok és Reels újgenerációs marketing lehetőségeire. Primer kutatásként interjúkat alkalmazva elemzi, hogyan használják a cukrászdák ezeket az eszközöket, milyen eredményeket érnek el, és milyen akadályokkal szembesülnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, cukrászda, digitális marketing, szolgáltatásmarketing, vendéglátás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |