A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére

Majoros Vivien (2024) A digitális marketing hatása a cukrászdák sikerességére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of MajorosVivien_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf] PDF
MajorosVivien_szakdolgozat_biralat_KonyvesViktor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)
[thumbnail of Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf] PDF
Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (62kB)
[thumbnail of Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT - e-mail.pdf] PDF
Majoros Vivien KÜLSŐ BÍRÁLAT - e-mail.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a digitális marketing jelentőségét vizsgálja a cukrászdák sikeressége szempontjából. Bemutatja a modern marketing eszközeit, mint a social média platformok, SEO, email marketing, és azok hatékonyságát. Kitér a vásárlói élmény javítására, a tartalomgyártás kihívásaira, valamint a TikTok és Reels újgenerációs marketing lehetőségeire. Primer kutatásként interjúkat alkalmazva elemzi, hogyan használják a cukrászdák ezeket az eszközöket, milyen eredményeket érnek el, és milyen akadályokkal szembesülnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, cukrászda, digitális marketing, szolgáltatásmarketing, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet