Kiss Marcell (2024) A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei az e-kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kiss Marcell Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Bírálat_külső_Kiss Marcell.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Kiss Marcell.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazásának elemzése az e-kereskedelem területén. Az AI technológiai fejlődése jelentős hatással van az online kereskedelemre, különösen a vásárlói élmény javítása, az ügyfélszolgálati folyamatok automatizálása, valamint a készletgazdálkodás optimalizálása révén. Az AI legfontosabb alkalmazásai közé tartoznak a személyre szabott ajánlórendszerek, a chatbotok, valamint az adat vezérelt üzleti döntéshozatal támogatása.A dolgozat szekunder és primer kutatásokra épül. A kérdőíves kutatásban résztvevők demográfiai sokszínűsége széles betekintést nyújt az e-kereskedelemben és AI-ban rejlő lehetőségek megértéséhez. Az eredmények szerint az AI által nyújtott személyre szabott megoldások pozitívan befolyásolják a vásárlói élményt és növelik a vásárlások gyakoriságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kereskedelem, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |