Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben

Sötét Réka (2024) Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_2024_Sötét Réka.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_2024_Sötét Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső bírálat.pdf] PDF
Külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (87kB)
[thumbnail of Sötét Réka.pdf] PDF
Sötét Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (707kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom ötlete onnan származik, hogy van egy kis szőlőbirtok a családban, amivel kapcsolatban többször megfordult a fejemben, hogy milyen jó lenne kihasználni a lehetőséget és létrehozni egy kis borászatot, hogy mások is megtapasztalják azt az életérzést, amit egy borbirtok tud adni. Szakdolgozatom célja, hogy választ kapjak a következő kérdésekre: Lehet-e sikeres egy újabb borászat a Balaton-felvidéken? Van-e igény rá? Milyen marketingstratégia szükséges mindezekhez? A kérdések nyomán szakdolgozatomat szekunder kutatással kezdem, melyben a magyar borhelyzetet igyekszem ismertetni, majd egyre közeledve a belső környezetet vizsgálom. Ezután kérdőíves kutatást végzek, aminek eredményeit elemzem és végezetül a megszerzett információk alapján felállítom a megálmodott borászat marketingstratégiáját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borászat, bormarketing, borturizmus, piacelemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:12
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet