Sötét Réka (2024) Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT_2024_Sötét Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
![]() |
PDF
Sötét Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (707kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom ötlete onnan származik, hogy van egy kis szőlőbirtok a családban, amivel kapcsolatban többször megfordult a fejemben, hogy milyen jó lenne kihasználni a lehetőséget és létrehozni egy kis borászatot, hogy mások is megtapasztalják azt az életérzést, amit egy borbirtok tud adni. Szakdolgozatom célja, hogy választ kapjak a következő kérdésekre: Lehet-e sikeres egy újabb borászat a Balaton-felvidéken? Van-e igény rá? Milyen marketingstratégia szükséges mindezekhez? A kérdések nyomán szakdolgozatomat szekunder kutatással kezdem, melyben a magyar borhelyzetet igyekszem ismertetni, majd egyre közeledve a belső környezetet vizsgálom. Ezután kérdőíves kutatást végzek, aminek eredményeit elemzem és végezetül a megszerzett információk alapján felállítom a megálmodott borászat marketingstratégiáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borászat, bormarketing, borturizmus, piacelemzés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |