Cao Anh Tuan (2024) A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra - D8YJIN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Külső bírálat- CAO Anh Tuan docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (91kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Cao Anh Tuan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a Tesla marketing és értékesítési stratégiáit, valamint ezek autóiparra gyakorolt hatását elemzi. Bemutatom az elektromos járművek fontosságát a fenntarthatóság és környezetvédelem szempontjából, valamint a Tesla szerepét az iparág átalakulásában. Elemzem a vállalat egyedi marketingmegközelítéseit, mint például a közösségi média használatát és a hagyományos reklámok mellőzését. Kitérek arra, hogyan ösztönözte a Tesla az innovációt és a versenyt, miközben a fenntarthatóság és technológiai fejlődés szimbólumává vált. Végül a digitális innovációkat és az ügyfélélményt helyezem középpontba, bemutatva, hogyan alakította át a Tesla az autóipart és a fogyasztói elvárásokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, árverseny, elektromos autó, marketingstratégiák, Tesla, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:12 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |