Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül

Greksa Dorina (2024) Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of GreksaDorinaJUNSIO_KÖZÖSSÉGI MÉDIA HIRDETÉSEK VIZSGÁLATA...pdf] PDF
GreksaDorinaJUNSIO_KÖZÖSSÉGI MÉDIA HIRDETÉSEK VIZSGÁLATA...pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Biralat_Greksa_Dorina.pdf] PDF
Biralat_Greksa_Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of PR_Biralat_GD_1.0.pdf] PDF
PR_Biralat_GD_1.0.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az Instagram, mint közösségi média platform hirdetési lehetőségeit és azok hatékonyságát vizsgálom. A dolgozat bemutatja a közösségi média szerepét, az Instagram fejlődését, és hogy miért vált a platform fontos eszközzé a marketingben. Elemzi, hogyan működik az algoritmus, miként befolyásolja a fogyasztók viselkedését, és melyek a leggyakoribb hirdetési formátumok. Kiemelten foglalkozik az olyan tényezőkkel, mint a célcsoportok meghatározása, a kreatív tartalmak, az időzítés és a cselekvésre ösztönző kisegítő lehetőségek. A primer kutatás során felmértem az emberek véleményét az Instagram oldalain szereplő hirdetésekről, majd a kapott eredményeket értékeltem, és összegeztem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, hirdetések, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet