Greksa Dorina (2024) Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
GreksaDorinaJUNSIO_KÖZÖSSÉGI MÉDIA HIRDETÉSEK VIZSGÁLATA...pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Biralat_Greksa_Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
![]() |
PDF
PR_Biralat_GD_1.0.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az Instagram, mint közösségi média platform hirdetési lehetőségeit és azok hatékonyságát vizsgálom. A dolgozat bemutatja a közösségi média szerepét, az Instagram fejlődését, és hogy miért vált a platform fontos eszközzé a marketingben. Elemzi, hogyan működik az algoritmus, miként befolyásolja a fogyasztók viselkedését, és melyek a leggyakoribb hirdetési formátumok. Kiemelten foglalkozik az olyan tényezőkkel, mint a célcsoportok meghatározása, a kreatív tartalmak, az időzítés és a cselekvésre ösztönző kisegítő lehetőségek. A primer kutatás során felmértem az emberek véleményét az Instagram oldalain szereplő hirdetésekről, majd a kapott eredményeket értékeltem, és összegeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, hirdetések, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |