Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban

Rácz Adrienn (2014) Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[thumbnail of SZAKDOLG.pdf] PDF
SZAKDOLG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Vendégszegmens vizsgálat és értékesítési politika a Novotel Budapest Centrumban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: szegmentáció, értékesítés, Accor, vendégigények, üzleti kapcsolatok
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 04. 10:27
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 02. 11:51

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet