A házhozszállítás vásárlókkal szembeni kommunikációjának változása az elmúlt két évtizedben

Mayer Márton (2024) A házhozszállítás vásárlókkal szembeni kommunikációjának változása az elmúlt két évtizedben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdoga végleges.pdf] PDF
Szakdoga végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Mayer Márton.pdf] PDF
Mayer Márton.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)
[thumbnail of Külső bíráló szöveges értékelés - Mayer Marton.pdf] PDF
Külső bíráló szöveges értékelés - Mayer Marton.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (445kB)

Absztrakt (kivonat)

A házhozszállítás vásárlókkal szembeni kommunikációjának változása az elmúlt két évtizedben című szakdolgozat célja, hogy bemutassa, hogyan alakult át a házhozszállítási szolgáltatások és a vásárlók közötti kommunikáció az elmúlt húsz év során. A dolgozat részletesen elemzi a technológiai fejlődés, a digitális platformok térnyerése és a fogyasztói elvárások változásának hatásait. Különös figyelmet fordít a közösségi média, az ügyfélszolgálati chatbotok és az e-mail marketing szerepére, valamint a személyre szabott kommunikáció fontosságára a vásárlói elégedettség növelésében. Az Uber Eats és a Pizza Hut esettanulmányain keresztül a dolgozat rávilágít a kommunikációs stratégiák és a vásárlói interakciók fejlődésére, valamint a marketingkommunikációs kampányok és promóciók hatékonyságára. A kutatás módszertanának bemutatása után a dolgozat részletesen tárgyalja az Uber Eats és a Pizza Hut kommunikációs stratégiáinak elemzését, a vásárlói interakciók és visszajelzések szerepét, a digitális platformok és alkalmazások használatát, valamint a marketingkommunikációs kampányok és promóciók hatékonyságát. A dolgozat végül összegzi a kutatás eredményeit és javaslatokat tesz a jövőbeli kommunikációs stratégiák fejlesztésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztók, házhozszállítás, igények, kommunikáció, vásárlók
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet