A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása

Demeter Diána (2024) A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása .pdf] PDF
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Demeter Diána.pdf] PDF
Demeter Diána.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (3MB)
[thumbnail of Demeter Diána_HLA külső bírálat.pdf] PDF
Demeter Diána_HLA külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. A kutatásom elején felállítottam három hipotézist, amely megalapozta a szakdolgozatom felépítését és koncepcióját. H1: A Foodorának a marketing kommunikációja sokkal hatásosabb, több fogyasztót ér el, mint a Wolt. H2: A legtöbb fogyasztó mind a Wolt, mind a Foodora szolgáltatásait igénybe veszi az ételrendelés során. H3: Nagyságuk egymással való kiélezett versenyhelyzetnek is köszönhető.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Foodora, futárszolgáltatás, marketingkommunikáció, Wolt
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet