Demeter Diána (2024) A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
![]() |
PDF
Demeter Diána.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (3MB) |
![]() |
PDF
Demeter Diána_HLA külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. A kutatásom elején felállítottam három hipotézist, amely megalapozta a szakdolgozatom felépítését és koncepcióját. H1: A Foodorának a marketing kommunikációja sokkal hatásosabb, több fogyasztót ér el, mint a Wolt. H2: A legtöbb fogyasztó mind a Wolt, mind a Foodora szolgáltatásait igénybe veszi az ételrendelés során. H3: Nagyságuk egymással való kiélezett versenyhelyzetnek is köszönhető.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Foodora, futárszolgáltatás, marketingkommunikáció, Wolt |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |