Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon

Hammer Clió Ágnes (2024) Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT - Hammer Clió Ágnes F15ULF.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT - Hammer Clió Ágnes F15ULF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of Hammer Clio Ágnes_bírálat.pdf] PDF
Hammer Clio Ágnes_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (14MB)
[thumbnail of Hammer Clió Ágnes szakdolgozat külső konzulens bírálat .pdf] PDF
Hammer Clió Ágnes szakdolgozat külső konzulens bírálat .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (156kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája az érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz nemzetközi, illetve a hazai kampányokban való megjelenése. Milyen módon alkalmazzák, mennyire és mitől sikeresek ezek a kampányok, milyen társadalmi kérdéseket dolgoznak fel? A társadalomban ismert-e a kifejezés és milyen véleménnyel vannak ezekről a típusú kampányokról.A szakdolgozatom kidolgozása során szeretnék választ kapni arra, hogy a különféle marketingkommunikációs kampányok hogyan tudnak hozzájárulni ezen kérdéskör elterjedéséhez a társadalomban. Először is szeretném tisztázni mit jelent és milyen irányzatai lehetnek az érzékenyítésnek. Megszeretném vizsgálni milyen kampányokban használták, milyen marketinges eszközökkel kommunikálták, valamint milyen sikerességet értek el az érzékenyítést alkalmazó reklámok. Kíváncsi vagyok arra is, hogy mely országokban kerültek ki ezen kampányok, ott milyen volt a fogadtatás, illetve Magyarországon mi a tapasztalat ilyen kérdéskörben. Mélyinterjú segítségével szeretném megismerni a hazai piac hozzáállását a témához, illetve kérdőíves megkérdezéssel megvizsgálni a fogyasztók álláspontját az érzékenyítésről, mi a benyomásuk az ilyen eszközöket alkalmazó kampányokról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: érzékenyítés, marketingeszközök, marketingkommunikáció, szociális érzékenyítés, társadalmi felelősségvállalás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet