Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján

Török Eszter Éva (2024) Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bsc_Török_Eszter.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bsc_Török_Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (984kB)
[thumbnail of Török Eszter bírálat.pdf] PDF
Török Eszter bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (150kB)
[thumbnail of Török Eszter.pdf] PDF
Török Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális világban a márkaismertség és a marketingkommunikáció kulcsszerepet játszanak a vállalatok sikerében, különösen a telített online bevásárlási szolgáltatások piacán. Az Avokado egy innovatív platform, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy különböző boltok kínálatából vásároljanak online, bolti árakon, raktárkészlet nélküli modellben. A dolgozat az Avokado marketingkommunikációs stratégiáját mutatja be, hangsúlyt fektetve annak márkaismertség-növelő hatásaira, valamint annak jelentőségére a versenytársaktól való megkülönböztetésben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fmcg, kommunikációs stratégia, marketingkommunikáció, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet