Török Eszter Éva (2024) Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat_Bsc_Török_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (984kB) |
![]() |
PDF
Török Eszter bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
![]() |
PDF
Török Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális világban a márkaismertség és a marketingkommunikáció kulcsszerepet játszanak a vállalatok sikerében, különösen a telített online bevásárlási szolgáltatások piacán. Az Avokado egy innovatív platform, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy különböző boltok kínálatából vásároljanak online, bolti árakon, raktárkészlet nélküli modellben. A dolgozat az Avokado marketingkommunikációs stratégiáját mutatja be, hangsúlyt fektetve annak márkaismertség-növelő hatásaira, valamint annak jelentőségére a versenytársaktól való megkülönböztetésben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, fmcg, kommunikációs stratégia, marketingkommunikáció, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |