KFC gyorsétteremlánc innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának elemző értékelése

Lévai Dorina (2024) KFC gyorsétteremlánc innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának elemző értékelése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Lévai Dorina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Lévai Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (954kB)
[thumbnail of Lévai Dorina.pdf] PDF
Lévai Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of biralat_kulso_konzulens_alapkepzes_levai_dorina.pdf] PDF
biralat_kulso_konzulens_alapkepzes_levai_dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (293kB)

Absztrakt (kivonat)

A gyorséttermi szektor rendkívül versengő piaci környezete innovatív megoldásokat és kifinomult marketingstratégiákat követel meg a szereplőktől. A Kentucky Fried Chicken (KFC) gyorsétteremlánc globális sikere nemcsak ikonikus termékeinek, hanem folyamatosan megújuló üzleti és marketingstratégiájának is köszönhető.A tanulmány célja a KFC innovációs lépéseinek és marketingstratégiájának részletes elemző értékelése, különös tekintettel a fogyasztói trendekhez való alkalmazkodásra, a digitalizációra, valamint a fenntarthatósági törekvésekre. Az elemzés keretében szeretném áttekinteni a KFC termékfejlesztéseit, technológiai újításait, és megvizsgálom, hogyan használják a különböző marketingcsatornákat a fogyasztói elköteleződés növelésére.A kutatás külön hangsúlyt fektet a márka lokalizációs stratégiáira, amely lehetővé teszi a KFC számára, hogy egyidejűleg globális és helyi piaci szereplőként működjön. Az eredmények rámutatnak, hogy az innováció és a hatékony marketing kombinációja kulcsfontosságú a versenyképesség megőrzésében, miközben hozzájárul a vállalat hosszú távú növekedéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: étterem, fogyasztó(k), innováció, marketing, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet