Angyalosi Zsófia (2024) Fodrászat, mint szolgáltatásmarketing. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Angyalosi Zsófia Fodrászat, mint szolgáltatásmarketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (954kB) |
![]() |
PDF
Fókuszcsoport leírat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (219kB) |
![]() |
PDF
Státusz nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (286kB) |
![]() |
PDF
Angyalosi Zsofia Kulso ertekeles.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (264kB) |
![]() |
PDF
Angyalosi Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
A fodrászat, mint szolgáltatásmarketing, a szépségipar egyik kulcsfontosságú területe, amely a fogyasztói igények kielégítésére összpontosít. Egy sikeres fodrásznak elengedhetetlen a megfelelő marketingstratégia alkalmazása, ami a szolgáltatástermék miatt különösen nehéz feladat. Az alábbiakban arról lesz szó, hogy egy fodrász szolgáltató milyen módszerekkel tud hatni a vendégeire, illetve az igénybe vevők milyen szempontok alapján hozzák meg a döntéseiket. A szakdolgozat során a mind a két felet megvizsgáltam és következtetések vontam le, az ideális szolgáltatással kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, fogyasztói magatartás, fogyasztói szokások, szolgáltatásmarketing, szolgáltatásmenedzsment, szolgáltatásminőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |