Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban

Péter Melinda (2024) Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Péter Melinda-Projektmunka 2024 .pdf] PDF
Péter Melinda-Projektmunka 2024 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Péter Melinda KKK foszk.pdf] PDF
Péter Melinda KKK foszk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

A globális túlfogyasztás és a vállalatok marketing kampányainak „zöldülése” világossá teszi, hogy szükség van egy olyan átfogó kifejezésre és szemléletre, mint a felelős marketing. Ha a marketing tevékenységen belül definiáljuk, kibontjuk a felelősség aspektusát gazdasági, társadalmi és környezeti szempontból is, akkor közelebb kerülhetünk a fenntartható növekedést támogató és felelős szállodai gyakorlatokhoz. A szállodában alkalmazott felelős marketing eszközök biztosítják hogy valóban fenntartható és környezettudatos szolgáltatást nyújtson vendégeinek. Projektmunkámban gyakorlati helyem a Marmara Hotel Budapest marketing tevékenységét vizsgáltam, és a szakirodalom illetve primer kutatásom eredményei alapján tettem javaslatokat, milyen konkrét marketing eszközöket lenne érdemes a hotelnek alkalmaznia, amennyiben a felelős és fenntartható vállalatirányítás mellett teszi le a voksát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CSR, felelős beszerzés, felelős marketing, felelős turizmus, fenntarthatóság, környezettudatosság, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet