Péter Melinda (2024) Szobáktól a szívekig, avagy felelős marketing gyakorlatok a szállodaiparban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Péter Melinda-Projektmunka 2024 .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Péter Melinda KKK foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
A globális túlfogyasztás és a vállalatok marketing kampányainak „zöldülése” világossá teszi, hogy szükség van egy olyan átfogó kifejezésre és szemléletre, mint a felelős marketing. Ha a marketing tevékenységen belül definiáljuk, kibontjuk a felelősség aspektusát gazdasági, társadalmi és környezeti szempontból is, akkor közelebb kerülhetünk a fenntartható növekedést támogató és felelős szállodai gyakorlatokhoz. A szállodában alkalmazott felelős marketing eszközök biztosítják hogy valóban fenntartható és környezettudatos szolgáltatást nyújtson vendégeinek. Projektmunkámban gyakorlati helyem a Marmara Hotel Budapest marketing tevékenységét vizsgáltam, és a szakirodalom illetve primer kutatásom eredményei alapján tettem javaslatokat, milyen konkrét marketing eszközöket lenne érdemes a hotelnek alkalmaznia, amennyiben a felelős és fenntartható vállalatirányítás mellett teszi le a voksát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, felelős beszerzés, felelős marketing, felelős turizmus, fenntarthatóság, környezettudatosság, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |