Tóth Tibor (2024) Hazai magánszálláshelyek márkaépítése és marketingstartégiája. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
V2PFBX.pdf Download (996kB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Státusz_nyilatkozat_V2PFBX.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (997kB) |
![]() |
PDF
belso-biralat_Tóth Tibor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (288kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat külső értékelése_ Tóth Tibor 2024-12.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a hazai magánszálláshelyek márkaépítését és marketingstratégiáját elemzi, különös tekintettel az online jelenlétvalamit az egyedi megjelenés szerepére és a vendégek igényeinek megértésére. A kutatás célja a szektor piaci trendjeinek, vendégpreferenciáinak, valamint a sikeres marketingstratégia kulcselemeinek feltárása volt. Primer kutatásként kérdőíves felmérést és mélyinterjúkat alkalmaztam, amelyek segítségével átfogó képet kaptam a szálláshelyekkel szembeni elvárásokról és a szektor kihívásairól. Az eredmények rámutattak arra, hogy az erős online jelenlét, egy foglalási funkcióval ellátott, felhasználóbarát weboldal és az egyedi élményeket nyújtó szolgáltatások alapvetőek a vendégek elégedettségének növeléséhez és a versenyelőny megszerzéséhez. A kutatás javaslatokat fogalmaz meg a szálláshelyek számára az innováció és a folyamatos fejlődés érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, magánszálláshelyi adatok, marketingstratégiák, márkaépítés, szálláshely-szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57074 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |