Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra

Kocsis Réka Viktória (2024) Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kocsis Réka_Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra.pdf] PDF
Kocsis Réka_Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kocsis Réka_külső bírálat.pdf] PDF
Kocsis Réka_külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of 2025. Szakdolgozat Kocsis Réka BSC.pdf] PDF
2025. Szakdolgozat Kocsis Réka BSC.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (228kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja a Sziget Fesztivál online marketing stratégiájánakrészletes elemzése, különös figyelmet fordítva annak hatásaira a fesztivál látogatottságára és jegyeladásaival kapcsolatban. A kutatás során a különböző digitális marketing eszközöket, különösen a közösségi média platformokat vizsgáltam, hogy meghatározzam azok hatékonyságát a fesztivál sikerességében. A kvantitatív kutatás módszertanával adatokat gyűjtöttem a fesztivál közönségének preferenciáiról, viselkedéséről, és arról, hogy hogyan befolyásolják a fesztivál marketingkampányai a jegyvásárlási döntéseket és a részvételt. Az eredmények alapján javaslatokat tettem a jövőbeli marketingstratégiák optimalizálásának érdekében, amelyek segíthetnek a fesztivállátogatottságának és jegyeladásainak növelésében. A kutatásom célja, hogy rávilágítson, hogyan alkalmazhatók hatékonyan a digitális eszközök egy nemzetközi rendezvény népszerűsítésében, figyelembe véve a közönség elvárásait és a fogyasztói szokásokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fesztivál, marketing, marketingeszközök, online marketing, stratégiai marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet