Színek hatása az online fogyasztói magatartásra

Font Edina Adél (2024) Színek hatása az online fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Font_Edina_Adél_D8D2KS_Szakdolgozat.pdf] PDF
Font_Edina_Adél_D8D2KS_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Font Edina.pdf] PDF
Font Edina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of szakdolgozat_biralat_font_edina_adel.pdf] PDF
szakdolgozat_biralat_font_edina_adel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a színek online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását vizsgálja különös tekintettel a webáruházakra. Bemutatja a színek pszichológiai hatását, szerepüket az első benyomás kialakításában és a fogyasztói döntéshozatalban. A dolgozat két hipotézist tesztel: a webáruházak színharmóniájának hatását a vásárlókra, illetve a nők és férfiak eltérő színpreferenciáit. A primer kutatásban bemutatásra kerül a színek befolyása új webáruházak választása esetén, valamint javaslatokat fogalmaz meg a vizuális megjelenés optimalizálására a webáruházak hatékonyságának növelése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, fogyasztói magatartás, reklámpszichológia, színek, színpreferencia, webáruház
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:11
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet