Tamasik Péter László (2024) A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Tamasik Péter 2024.12.06.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (637kB) |
![]() |
PDF
Külső Bírálat_ Tamasik Péter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
![]() |
PDF
Tamasik_Péter_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
Absztrakt (kivonat)
A zene mindig is meghatározó szerepet játszott az életemben, és gyerekkorom óta szenvedélyesen foglalkozom különböző hangszerekkel. A zenélés nemcsak szórakoztat, sokkal inkább segít abban, hogy kifejezzem az érzéseimet, ami sokszor másokat is magával ragad. Ezen a téren számos élményt és tapasztalatot gyűjtöttem, mivel több hangszeren is játszom, és mindegyiknek megvan a saját varázsa. Mivel a zenével ilyen szoros kapcsolatban állok, kíváncsivá tett, hogy milyen hatással van ez a művészeti forma más területekre, például a fogyasztói magatartásra. Rájöttem, hogy a zene nemcsak személyes élményeinket és érzéseinket formálja, hanem az üzleti világban is jelentős szerepet játszik. Ez vezetett arra, hogy a zene és a fogyasztói magatartás közötti kapcsolatra esett a választásom diplomamunkám témája terén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, reklám, reklámpszichológia, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |