A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra

Tamasik Péter László (2024) A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Tamasik Péter 2024.12.06.pdf] PDF
Szakdolgozat Tamasik Péter 2024.12.06.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (637kB)
[thumbnail of Külső Bírálat_ Tamasik Péter.pdf] PDF
Külső Bírálat_ Tamasik Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)
[thumbnail of Tamasik_Péter_bírálat.pdf] PDF
Tamasik_Péter_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (229kB)

Absztrakt (kivonat)

A zene mindig is meghatározó szerepet játszott az életemben, és gyerekkorom óta szenvedélyesen foglalkozom különböző hangszerekkel. A zenélés nemcsak szórakoztat, sokkal inkább segít abban, hogy kifejezzem az érzéseimet, ami sokszor másokat is magával ragad. Ezen a téren számos élményt és tapasztalatot gyűjtöttem, mivel több hangszeren is játszom, és mindegyiknek megvan a saját varázsa. Mivel a zenével ilyen szoros kapcsolatban állok, kíváncsivá tett, hogy milyen hatással van ez a művészeti forma más területekre, például a fogyasztói magatartásra. Rájöttem, hogy a zene nemcsak személyes élményeinket és érzéseinket formálja, hanem az üzleti világban is jelentős szerepet játszik. Ez vezetett arra, hogy a zene és a fogyasztói magatartás közötti kapcsolatra esett a választásom diplomamunkám témája terén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, reklám, reklámpszichológia, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet