Baczay Dalma (2024) Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket? Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Baczay_Dalma_szakdolgozat_biralata_kennedy.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (78kB) |
![]() |
PDF
Baczay Dalma_Szakdolgozat Értékelés_20250106.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a digitális tér gyors fejlődésének fogyasztói döntéshozatalra gyakorolt hatását vizsgálja, különös tekintettel az online vásárlási szokásokra és a COVID-19 járvány által hozott változásokra. A kutatás átfogóan elemzi az impulzív vásárlások, a különböző manipulációs technikák, valamint a közösségi média és a vélemények szerepét. Az eredmények alapján a személyre szabott hirdetések és az online platformok egyszerűsége meghatározó tényezők a vásárlói döntések során. Külön figyelmet kapott az idősebb korosztály, akik esetében a tájékoztatás és az online térhez való hozzáférés segíthet a vásárlási bizalom növelésében. A dolgozatom hangsúlyozza a vállalatok szerepét az interaktív vásárlói élmény fejlesztésében, illetve a bizalom és a fenntarthatóság jelentőségét a modern fogyasztói környezetben. A kapott eredmények nemcsak a fogyasztói magatartás mélyebb megértéséhez járulnak hozzá, hanem iránymutatást adnak a vállalatoknak a jövőbeni stratégiai lépésekhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, fogyasztói magatartás, közösségi média, manipuláció, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |