PR és szervezeti kommunikáció a női futballban: a Ferencvárosi TC példáján

Erdélyi Dominika (2024) PR és szervezeti kommunikáció a női futballban: a Ferencvárosi TC példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Erdélyi Dominika_I92IUP_2024-25.pdf] PDF
Szakdolgozat_Erdélyi Dominika_I92IUP_2024-25.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Erdélyi_Dominika_bírálat.pdf] PDF
Erdélyi_Dominika_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (180kB)
[thumbnail of Szakdolgozat-értékelése_-Erdélyi-Dominika_PR ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ A NŐI FUTBALLBAN.pdf] PDF
Szakdolgozat-értékelése_-Erdélyi-Dominika_PR ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ A NŐI FUTBALLBAN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (130kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom középpontjában a női labdarúgás magyarországi helyzete és kommunikációs stratégiái állnak, különös tekintettel a Ferencvárosi Torna Club (FTC) gyakorlatára. A kutatásom célja, hogy feltárjam, miként járulhat hozzá a célzott kommunikáció a női labdarúgás népszerűsítéséhez, társadalmi elfogadottságának növeléséhez és a sportág iránti érdeklődés fokozásához. Az elméleti áttekintés érinti a sportkommunikáció és a PR alapjait, a női sport kihívásait, valamint a hazai és nemzetközi jó gyakorlatokat. Az FTC példáján keresztül kvalitatív kutatási módszerekkel tárom fel, hogy a klub miként használja kommunikációs eszközeit a női labdarúgás iránti figyelem felkeltésére. A közösségi média szerepe, a célcsoportok elérése, valamint a klubidentitás erősítése kiemelt figyelmet kap. Az elemzésem rávilágít, hogy a jól kidolgozott kommunikáció hozzájárulhat a klub ismertségének növeléséhez és a női labdarúgás általános elfogadottságához. A dolgozat végén a tapasztalatok alapján javaslatokat teszek a női labdarúgás további népszerűsítésére, hangsúlyozva a hosszú távú, fenntartható fejlődést támogató kommunikációs megközelítések fontosságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, labdarúgás, marketing, médiakapcsolat, public relations
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet