Fábián Gergely (2024) Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Külső szakdolgozati Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
![]() |
PDF
Fábián Gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom az autóipar marketingjét kívánt kielemezni. Megvizsgáltam az autóiparban uralkodó jelenlegi trendeket, illetve a jövőbeli tendenciákat. Különböző márkák marketingstratégiáit vettem górcső alá, példákkal alátámaszva. Sikeres és sikertelen kampányokat elemeztem ki, amikből levontam a megfelelő tanulságokat is. Az átlagember viszonyát is felmértem az autóiparral, viselkedési szokásaikat vizsgáltam. Kérdőíves felmérés segítségével fogyasztók és a reklámanyagok közötti kapcsolatot mértem fel. Részletesen kitértem a vásárlási döntést befolyásoló tényezőkre, illetve a reklámok befolyásoló hatására is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóipar, fogyasztói igények megismerése, marketing-kampány, marketingstratégiák, összehasonlítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |