Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban

Cseke Helga (2024) Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT (14)_merged.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT (14)_merged.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Cseke Helga.pdf] PDF
Cseke Helga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (25kB)

Absztrakt (kivonat)

A személyre szabott marketing és a marketing automatizáció napjaink marketing stratégiáiban jelentős szereppel bír, hiszen gyökerestül megváltoztatta a fogyasztói viselkedés megértését és a marketingkommunikáció hatékonyságát.A személyre szabott marketing automatizáció nemcsak a hatékonyságot és a relevanciát növeli, hanem lehetőséget biztosít a vállalatok számára, hogy mélyebb kapcsolatot építsenek ki fogyasztóikkal, egyúttal hosszú távú üzleti előnyökre tegyenek szert.Habár ez a terület jelentős előnyökkel rendelkezik, fontos figyelembe venni a jogi és etikai kihívásokat, főként az adatvédelem és a fogyasztói beleegyezés területén. A GDPR és más adatvédelmi szabályozások hatása rendkívül nagy jelentőségű, mivel az adatgyűjtés és az adatok felhasználása szigorúan szabályozott terület.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatvédelmi aggályok, etikus adatkezelés, marketing a jövőben, Marketing automatizáció, személyre szabott marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet