Cseke Helga (2024) Személyre szabott marketing és marketing automatizáció hatása jelen korunkban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT (14)_merged.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Cseke Helga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (25kB) |
Absztrakt (kivonat)
A személyre szabott marketing és a marketing automatizáció napjaink marketing stratégiáiban jelentős szereppel bír, hiszen gyökerestül megváltoztatta a fogyasztói viselkedés megértését és a marketingkommunikáció hatékonyságát.A személyre szabott marketing automatizáció nemcsak a hatékonyságot és a relevanciát növeli, hanem lehetőséget biztosít a vállalatok számára, hogy mélyebb kapcsolatot építsenek ki fogyasztóikkal, egyúttal hosszú távú üzleti előnyökre tegyenek szert.Habár ez a terület jelentős előnyökkel rendelkezik, fontos figyelembe venni a jogi és etikai kihívásokat, főként az adatvédelem és a fogyasztói beleegyezés területén. A GDPR és más adatvédelmi szabályozások hatása rendkívül nagy jelentőségű, mivel az adatgyűjtés és az adatok felhasználása szigorúan szabályozott terület.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatvédelmi aggályok, etikus adatkezelés, marketing a jövőben, Marketing automatizáció, személyre szabott marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |