Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája

Baracskai Bettina (2024) Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája_BaracskaiBettina.pdf] PDF
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája_BaracskaiBettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (871kB)
[thumbnail of 2025. Szakdolgozat Baracskai Bettina BSC digitális.pdf] PDF
2025. Szakdolgozat Baracskai Bettina BSC digitális.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (269kB)
[thumbnail of Marczinkó Ágnes - kulsos konzulens - Welovedigital Kft.pdf] PDF
Marczinkó Ágnes - kulsos konzulens - Welovedigital Kft.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (126kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzésére fókuszál, mely a hazai kiskereskedelmi szektor egyik meghatározó szereplője, és 2024-ben elnyerte az „Év hipermarket üzletlánca” díjat. A kutatás célja a vásárlói preferenciák, elégedettség és a marketingkampányok hatékonyságának vizsgálata volt online kérdőív segítségével.A kérdőívre adott válaszok alapján a következtetés vonható le, hogy bár az online vásárlás egyre elterjedtebb, a többség még mindig a hagyományos módszert preferálja.Az a hipotézis, miszerint a digitális kampányokkal jelenleg kevesebb vásárlót vonzanak be, mint a hagyományos marketinggel, a kérdőív alapján megerősítést nyer.Azon hipotézis, miszerint az Auchan online vásárlási élménye pozitívan befolyásolja a vásárlói elégedettséget, a kutatás alapján alátámasztható.Összességében tehát az árképzés fontos tényező a vásárlói döntésekben, a kutatás nem támasztja alá azt a hipotézist, miszerint az Auchan árképzési stratégiája eredményesebb a vásárlók bevonzása szempontjából, mint a konkurenciáé.Az eredmények alátámasztják azt a hipotézist, hogy az Auchan e-mail marketing kampányai nem járulnak hozzá számottevően a vásárlások számának növekedéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Auchan Magyarország Kft, marketing, marketingeszközök, marketingstratégiák, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet