Hidi Laura (2024) A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A TÁRSADALMI CÉLÚ MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A DOVE REVERSE SELFIE KAMPÁNYÁBAN_HIDI_LAURA_XWNIT5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Hidi Laura külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
![]() |
PDF
Biralati-belso-biralo-HL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (265kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fő témája az értékalapú kommunikáció és annak jelentősége a társadalmi felelősségvállalásban (CSR). A szakdolgozatom célja vizsgálni és elemezni az értékalapú kommunikáció fogalmát és jelentőségét, valamint megvizsgálni, hogyan alkalmazza ezt a megközelítést a Dove „Reverse Selfie” társadalmi célú kampányán keresztül. A kutatásom során négy hipotézist fogalmaztam meg a kampány hatására vonatkozóan, melyeket összevetettem az adatokkal. Az eredményeim alátámasztottak három hipotézist, megmutatva, hogy a kampány pozitív hatást gyakorolt a márkára és kifejezetten a női fogyasztókra, illetve növelte a vásárlási szándékot. Az eredmények összefoglalásaként elmondható, hogy az értékalapú kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás nemcsak erkölcsi, hanem hanem üzleti érdekből is fontosak. Ezek az eszközök lehetővé teszik számukra, hogy nem csak pozitív társadalmi hatást érjenek el, hanem erősítsék a márkahűséget és növeljék a vásárlási szándékotzleti érdekből is fontosak a vállalatok számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Értékalapú kommunikáció, marketingkommunikáció, Társadalmi célú kampány, Társadalmi célú reklám, Vállalati felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |