A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában

Hidi Laura (2024) A társadalmi célú marketingkommunikáció a Dove Reverse Selfie kampányában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A TÁRSADALMI CÉLÚ MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A DOVE REVERSE SELFIE KAMPÁNYÁBAN_HIDI_LAURA_XWNIT5.pdf] PDF
A TÁRSADALMI CÉLÚ MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A DOVE REVERSE SELFIE KAMPÁNYÁBAN_HIDI_LAURA_XWNIT5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hidi Laura külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Hidi Laura külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)
[thumbnail of Biralati-belso-biralo-HL.pdf] PDF
Biralati-belso-biralo-HL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (265kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom fő témája az értékalapú kommunikáció és annak jelentősége a társadalmi felelősségvállalásban (CSR). A szakdolgozatom célja vizsgálni és elemezni az értékalapú kommunikáció fogalmát és jelentőségét, valamint megvizsgálni, hogyan alkalmazza ezt a megközelítést a Dove „Reverse Selfie” társadalmi célú kampányán keresztül. A kutatásom során négy hipotézist fogalmaztam meg a kampány hatására vonatkozóan, melyeket összevetettem az adatokkal. Az eredményeim alátámasztottak három hipotézist, megmutatva, hogy a kampány pozitív hatást gyakorolt a márkára és kifejezetten a női fogyasztókra, illetve növelte a vásárlási szándékot. Az eredmények összefoglalásaként elmondható, hogy az értékalapú kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás nemcsak erkölcsi, hanem hanem üzleti érdekből is fontosak. Ezek az eszközök lehetővé teszik számukra, hogy nem csak pozitív társadalmi hatást érjenek el, hanem erősítsék a márkahűséget és növeljék a vásárlási szándékotzleti érdekből is fontosak a vállalatok számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Értékalapú kommunikáció, marketingkommunikáció, Társadalmi célú kampány, Társadalmi célú reklám, Vállalati felelősségvállalás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet