A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül

Fábián-Csiló Réka Ildikó (2024) A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fábián-Csiló_Réka_Ildikó_VYZI30_KKK_kereskedelem-marketing_marketingkommunikáció_szakdolgozat.pdf] PDF
Fábián-Csiló_Réka_Ildikó_VYZI30_KKK_kereskedelem-marketing_marketingkommunikáció_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Fábián-Csiló Réka Ildikó szakdolgozat kutatási kérdőív.pdf] PDF
Fábián-Csiló Réka Ildikó szakdolgozat kutatási kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Digitalis-Ugyfelelmeny-Optimalizacio-a-gyakorlatban.pdf] PDF
Digitalis-Ugyfelelmeny-Optimalizacio-a-gyakorlatban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of 2024-12-20 14.22.46_csilo.pdf] PDF
2024-12-20 14.22.46_csilo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (811kB)
[thumbnail of szakdolg_biralat_fabian-csilo.pdf] PDF
szakdolg_biralat_fabian-csilo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (43kB)
[thumbnail of szakdolgozat-ertekeles-csilo-reka-szantai-tibor.pdf] PDF
szakdolgozat-ertekeles-csilo-reka-szantai-tibor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (557kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a vizsgált témát online marketingkommunikáció tekintetében és Magyarországra vonatkozóan elemzem. A mai digitális világban a marketingkommunikáció egyre inkább a személyre szabott megközelítések felé tolódik, ahol az ügyfélélmény fokozása és a releváns tartalom megjelenítése kulcsszerepet játszik. Azonban ez a fejlődés nem mentes az etikai és jogi kérdésektől, amelyek a magánszféra védelmére vonatkozó szabályozások és a folyamatosan változó ügyféligények miatt merülnek fel. Az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy miért kulcsfontosságúak a perszonalizált marketingkommunikáció eszközei, hogyan reagálnak az ügyfelek és fogyasztók ezekre a változásokra, és a mesterséges intelligencia fejlődése milyen hatással van erre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális ügyfélélmény optimalizáció, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, Perszonalizált, személyre szabott
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet