Fábián-Csiló Réka Ildikó (2024) A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Fábián-Csiló_Réka_Ildikó_VYZI30_KKK_kereskedelem-marketing_marketingkommunikáció_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Fábián-Csiló Réka Ildikó szakdolgozat kutatási kérdőív.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Digitalis-Ugyfelelmeny-Optimalizacio-a-gyakorlatban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
2024-12-20 14.22.46_csilo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (811kB) |
![]() |
PDF
szakdolg_biralat_fabian-csilo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (43kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozat-ertekeles-csilo-reka-szantai-tibor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (557kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a vizsgált témát online marketingkommunikáció tekintetében és Magyarországra vonatkozóan elemzem. A mai digitális világban a marketingkommunikáció egyre inkább a személyre szabott megközelítések felé tolódik, ahol az ügyfélélmény fokozása és a releváns tartalom megjelenítése kulcsszerepet játszik. Azonban ez a fejlődés nem mentes az etikai és jogi kérdésektől, amelyek a magánszféra védelmére vonatkozó szabályozások és a folyamatosan változó ügyféligények miatt merülnek fel. Az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy miért kulcsfontosságúak a perszonalizált marketingkommunikáció eszközei, hogyan reagálnak az ügyfelek és fogyasztók ezekre a változásokra, és a mesterséges intelligencia fejlődése milyen hatással van erre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális ügyfélélmény optimalizáció, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, Perszonalizált, személyre szabott |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |