Az E.ON lakossági áramszolgáltatásának marketingstratégiája az ügyfélközpontúság tükrében

Jákli Judit (2016) Az E.ON lakossági áramszolgáltatásának marketingstratégiája az ügyfélközpontúság tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SzakdolgozatJákliJudit.pdf] PDF
SzakdolgozatJákliJudit.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Energiapiac, E.ON Energiaszolgáltató Kft., Ügyfél-elégedettség, Áramszolgáltatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 07. 11:43
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 14. 13:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet