Sipos Renáta (2024) A Magyar Máltai Szeretetszolgálat marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Mellékletek a szakdolgozathoz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (483kB) |
![]() |
PDF
Sipos Renáta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
![]() |
PDF
Sipos Renata_ParakEszter_Szakdolgozat_biralata_kulso_konzulenstol_jeles5.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (52kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat több évtizedes múlttal rendelkező nonprofit szervezet, amely elkötelezetten küzd a társadalmi egyenlőtlenségek csökkentéséért és a legkiszolgáltatottabbak megsegítéséért. Szakdolgozatom célja a szervezet marketingtevékenységének és kommunikációs stratégiájának elemzése volt, különös tekintettel annak hatékonyságára, az ismertség növelésére és az adományozói bázis bővítésére. A kutatás során szekunder és primer módszerek együttes alkalmazásával vizsgáltam meg a nonprofit marketing eszközeit, a célcsoportok elérésének lehetőségeit, valamint a fiatalabb generációk megszólításának kihívásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, márkastratégiák, nonprofit szervezetek gazdálkodása, nonprofit szféra, stratégiai elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |