Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában

Hugyecz Erik (2024) Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HugyeczErik_Szakdog_WOLZX9.pdf] PDF
HugyeczErik_Szakdog_WOLZX9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hugyecz_Erik_Belső_konzulens_bírálat_WOLZX9.pdf] PDF
Hugyecz_Erik_Belső_konzulens_bírálat_WOLZX9.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (192kB)
[thumbnail of BiralatWOLZX9_kulso_konzulens_Teleki_Sebok.pdf] PDF
BiralatWOLZX9_kulso_konzulens_Teleki_Sebok.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat elkészítése számomra egy igazán erőt próbáló feladat volt. A téma érdekessége viszont kellemessé tette a munkát. Kiváló témát választottam és igazán érdekes kutatási anyagokat olvashattam. A kutatások és a rengeteg forrás amiből dolgoztam mind segítették a munkámat, a konzulensemmel a közös munka kiváló volt.Bár a dolgozat végéhez érve a lendületem kicsit alább hagyott, teljes mértékben elégedetten zárom ezt az időszakot. Sokat tanulhattam és sok észrevételt tehettem amit akár a munkám során is alkalmazni tudok majd.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: biztonság, e-marketing - elektronikus marketing, elégedettség, felelősség, influenszer, jövő, közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet