Hugyecz Erik (2024) Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
HugyeczErik_Szakdog_WOLZX9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Hugyecz_Erik_Belső_konzulens_bírálat_WOLZX9.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (192kB) |
![]() |
PDF
BiralatWOLZX9_kulso_konzulens_Teleki_Sebok.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat elkészítése számomra egy igazán erőt próbáló feladat volt. A téma érdekessége viszont kellemessé tette a munkát. Kiváló témát választottam és igazán érdekes kutatási anyagokat olvashattam. A kutatások és a rengeteg forrás amiből dolgoztam mind segítették a munkámat, a konzulensemmel a közös munka kiváló volt.Bár a dolgozat végéhez érve a lendületem kicsit alább hagyott, teljes mértékben elégedetten zárom ezt az időszakot. Sokat tanulhattam és sok észrevételt tehettem amit akár a munkám során is alkalmazni tudok majd.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | biztonság, e-marketing - elektronikus marketing, elégedettség, felelősség, influenszer, jövő, közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |