Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon

Nagy Márk (2024) Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - NAGY MÁRK - 2024.pdf] PDF
Szakdolgozat - NAGY MÁRK - 2024.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (809kB)
[thumbnail of Biralat_Nagy_Mark.pdf] PDF
Biralat_Nagy_Mark.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozati Bírálat_Nagy Márk.pdf] PDF
Szakdolgozati Bírálat_Nagy Márk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (65kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a TikTok, Instagram és Facebook márkaépítési lehetőségeit vizsgáltam, különös figyelmet fordítva a platformok sajátos jellemzőire és a felhasználói viselkedés alakulására. Az elemzés során arra törekedtem, hogy feltárjam, miként támogathatják ezek a közösségi médiafelületek a márkák ismertségének növelését, az online közösségek hatékony elérését, valamint milyen innovatív eszközökkel és stratégiákkal segíthetik a márkaérték fenntartását és hosszú távú fejlesztését. A kutatásom keretében azt is vizsgáltam, hogyan igazíthatók ezek a platformok a márkaépítési célokhoz a marketingstratégiák tervezése során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet