Nagy Márk (2024) Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat - NAGY MÁRK - 2024.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (809kB) |
![]() |
PDF
Biralat_Nagy_Mark.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozati Bírálat_Nagy Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (65kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a TikTok, Instagram és Facebook márkaépítési lehetőségeit vizsgáltam, különös figyelmet fordítva a platformok sajátos jellemzőire és a felhasználói viselkedés alakulására. Az elemzés során arra törekedtem, hogy feltárjam, miként támogathatják ezek a közösségi médiafelületek a márkák ismertségének növelését, az online közösségek hatékony elérését, valamint milyen innovatív eszközökkel és stratégiákkal segíthetik a márkaérték fenntartását és hosszú távú fejlesztését. A kutatásom keretében azt is vizsgáltam, hogyan igazíthatók ezek a platformok a márkaépítési célokhoz a marketingstratégiák tervezése során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |