Magyary Eszter (2024) Vállalati imázsromlás a Disney példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Vállalati imázsromlás a Disney példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
kulso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (76kB) |
![]() |
PDF
Magyary Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (707kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai versengő piaci környezetben már nem elegendő, ha egy termék önmagában kiemelkedő minőséget képvisel; a vállalatoknak stratégiájuk részeként imázsukra is hangsúlyt kell fektetniük annak érdekében, hogy egyértelműen megkülönböztethetőek legyenek versenytársaiktól. A fogyasztók elvárásai folyamatosan változnak, és a cégek sikerének egyik kulcsa az ezekhez való rugalmas alkalmazkodás.Dolgozatom célja, hogy bemutassam, miként válik az imázsromlás a piaci sikert veszélyeztető tényezővé, különös tekintettel a Disney példájára. A Disney, mint úttörő globális vállalat, amely évtizedeken át ikonikus márkát épített, időről időre szembesült olyan kihívásokkal, amelyek hitelességének gyengüléséhez vezettek. Az elemzés során feltárom, hogyan befolyásolhatja a vállalati döntések vagy külső környezeti tényezők a márka megítélését. Kutatásom során igyekszem feltárni, illetve sorrendet állítani azon aspektusok között, melyre a Disneynek koncentrálnia kell imázsának újraépítéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, imázs, marketingkommunikáció, public relations, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |