Molnár Emese (2024) Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Szakdolgozat_Molnár Emese_GGHLK8.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Biralat_Molnar_Emese.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Szakdolgozat_Külső bírálat_Molnár Emese_Molnár Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja az Amorepacific vállalat Laneige márkájának magyar piacra való bevezetése és az ehhez szükséges integrált kommunikációs kampány kidolgozása. A dolgozat első része a bőrápolás történelmét mutatja be, a kezdetektől egészen napjainkig, majd rávilágít a bőrápolási piac globális és hazai jelentőségére. Az elemzések során a STEEP, Porter és SWOT modellek alkalmazásával feltárja az iparági és piaci környezetet, bemutatva a Laneige márka lehetőségeit és kihívásait. A kutatás részeként szekunder forrásokból és primer felmérésből származó adatok kerülnek elemzésre, amelyek megalapozzák a kampánytervezést. Az integrált kampány fő célja a márka ismertségének növelése, valamint a koreai bőrápolási kultúra pozícionálása a magyar piacon. A dolgozat gyakorlati ajánlásokat is tesz a kampány eszközeinek és hatékonyságmérésének terén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | bőrápolás, Dél-Korea, Integrált kampány, Márka bevezetés, szépségipar | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 | 
| Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
