Feodor Tamás Krisztián (2024) A márkahűség szerepe és hatása a mobiltelefonok piacán. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Feodor Tamás Krisztián Szakdolgozat BT52O8.pdf Download (869kB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (108kB) |
![]() |
PDF
Feodor Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
![]() |
PDF
2024 Feodor Tamás bírálat 2024 KI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (401kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja az, hogy megvizsgálja, hogy hogyan befolyásolja a márka hűség a fogyasztók viselkedését és döntéseit a mobiltelefonok piacán. A kutatás azt szeretné kideríteni, hogy a márka hűség milyen mértékben befolyásolja a vásárlók preferenciáit és hajlandóságát más márkák kipróbálására. A mobiltelefonok piaca az elmúlt évtizedben exponenciális növekedést mutatott és mára az egyik legjobban fejlődő iparággá vált a technológia rohamos fejlődésének köszönhetően. Mivel egyre jobban teret nyertek a mobiltelefonok ezért az ezeken a készülékeken keresztüli kommunikáció terjedt el a legjobban globálisan és ezáltal előtérbe kerültek a fogyasztói preferenciák. A mobilpiacot mindig is a gyors fejlődés jellemezte gondoljunk csak az utóbbi évek hardveres és szoftveres fejlesztéseire. Ahogyan változott a technológia úgy változtak a fogyasztók elvárásai is a termékekkel kapcsolatban. Ezért is nagyon fontos az, hogy megvizsgáljuk a fogyasztói preferenciákat annak érdekében, hogy kialakulhasson a márkahűség és hogy versenyképes maradhasson a piac. (Arnab & Mamta & Aparajita, 2022) Mióta megjelentek ezek az eszközök azóta több vállalat között is éles piaci verseny alakult ki és ennek eredményeként ezek a vállalatok egyre több változtatást vezettek be annak érdekében, hogy javítsák a felhasználói élményt. Megnövekedett az igény olyan tényezők iránt is mint az egyre nagyobb kijelző, a jobb kamerák, a kijelző felbontása, az akkumulátor üzemideje, az operációs rendszer, vagy éppen a készülék ára. Ezen tényezők nagyban tudják befolyásolni, hogy a fogyasztó melyik márkának a készülékét választja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények megismerése, fogyasztói magatartás, márkahűség, mesterséges intelligencia, mobiltelefonok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57022 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |