A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században

Hüvös Gabriella Mandula (2024) A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A L’ORÉAL MARKETINGSTARÉGIÁJÁNAK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN  Hüvös Gabriella Mandula.pdf] PDF
A L’ORÉAL MARKETINGSTARÉGIÁJÁNAK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN Hüvös Gabriella Mandula.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hüvös Gabriella Mandula.pdf] PDF
Hüvös Gabriella Mandula.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (284kB)
[thumbnail of Rátonyi Judit külső konz. értékelés 2024.pdf] PDF
Rátonyi Judit külső konz. értékelés 2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a L'Oréal 21. századi marketingstratégiájának átalakulását vizsgáltam, különös tekintettel a digitalizáció, a globalizáció és a fogyasztói igények változásaira. Arra kerestem a választ, hogyan tudta a L'Oréal megőrizni luxusmárka imázsát ebben a kihívásokkal teli környezetben.Négy hipotézist fogalmaztam meg, melyek közül hármat a kutatásom igazolt: a fogyasztók a luxust és a szépséget kapcsolják a márkához, a társadalmi felelősségvállalás erősíti az imázst, és a magyar trendek hasonlóak a nemzetközi trendekhez. A negyedik hipotézisem, miszerint a szépségipar megítélése negatív, nem igazolódott. 101 fős kérdőíves kutatásom és három L'Oréal-alkalmazottal készített mélyinterjúm alapján megállapítottam, hogy a L'Oréal sikeresen építette fel luxusmárka imázsát, és a társadalmi célú kampányok valóban pozitív hatásúak.Javaslataim között szerepel a hitelesség fokozása, a férfiak célzott megszólítása és a fenntarthatóság kommunikációjának erősítése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: L'Oréal, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkaimázs, szépségipar, társadalmi célú reklámok
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet