Hüvös Gabriella Mandula (2024) A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
A L’ORÉAL MARKETINGSTARÉGIÁJÁNAK ÁTALAKULÁSA A 21. SZÁZADBAN Hüvös Gabriella Mandula.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Hüvös Gabriella Mandula.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (284kB) |
![]() |
PDF
Rátonyi Judit külső konz. értékelés 2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a L'Oréal 21. századi marketingstratégiájának átalakulását vizsgáltam, különös tekintettel a digitalizáció, a globalizáció és a fogyasztói igények változásaira. Arra kerestem a választ, hogyan tudta a L'Oréal megőrizni luxusmárka imázsát ebben a kihívásokkal teli környezetben.Négy hipotézist fogalmaztam meg, melyek közül hármat a kutatásom igazolt: a fogyasztók a luxust és a szépséget kapcsolják a márkához, a társadalmi felelősségvállalás erősíti az imázst, és a magyar trendek hasonlóak a nemzetközi trendekhez. A negyedik hipotézisem, miszerint a szépségipar megítélése negatív, nem igazolódott. 101 fős kérdőíves kutatásom és három L'Oréal-alkalmazottal készített mélyinterjúm alapján megállapítottam, hogy a L'Oréal sikeresen építette fel luxusmárka imázsát, és a társadalmi célú kampányok valóban pozitív hatásúak.Javaslataim között szerepel a hitelesség fokozása, a férfiak célzott megszólítása és a fenntarthatóság kommunikációjának erősítése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | L'Oréal, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, márkaimázs, szépségipar, társadalmi célú reklámok |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |