Pintye Andrea Sára (2024) A gödöllői Caravella kávézó marketingtevékenységének bemutatása és fogyasztói elégedettségének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT_PintyeAndreaSára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat bírálat_Pintye Andrea Sára_ Benke Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (82kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Pintye Andrea Sára.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a Caravella kávézó marketingtevékenységének és fogyasztói elégedettségének vizsgálata. Célom az volt, hogy betekintést nyerjek, hogyan működik hatékonyan egy családi vállalkozás, illetve az, hogy a fogyasztói mennyire elégedettek az ott kapott szolgáltatás minőségével. Kutatásom célcsoportja a 18-50 évesek korosztálya volt. Kérdőíves megkérdezést és mélyinterjút is alkalmaztam egyaránt. A kérdőívemet közösségi média platformjaimon osztottam meg, amelyre 386 kitöltés érkezett. Mélyinterjút a Caravella kávézó üzletvezetőjével készítettem, amelynek az eredményei kiegészítették a kutatásomat. A szakdolgozatom során arra a következtetésre jutottam, hogy a Caravella kávézó jól működő vállalkozás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, HIPI-elv, marketingstratégia, SWOT-analízis, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |