Online marketing: A PPC világa

Miskolczi Loránd (2024) Online marketing: A PPC világa. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Miskolczi_Loránd_Szakdolgozat.pdf] PDF
Miskolczi_Loránd_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Miskolczi Loránd.pdf] PDF
Miskolczi Loránd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Szakdolgozati értékelés.pdf] PDF
Szakdolgozati értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (43kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az online marketing, különösen a PPC kampányok és szponzorált hirdetések világát vizsgálja. Bemutatja a Google Ads és Facebook hirdetési rendszereinek jellemzőit, valamint a mesterséges intelligencia szerepét a kampányok optimalizálásában. Primer kutatás formájában egy kérdőíves felmérés eredményeit elemzi, amely az online vásárlási szokásokat és a hirdetések hatékonyságát vizsgálta. Az eredmények rámutatnak a célzott marketing és az innovatív eszközök fontosságára a sikeres kampányokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, online marketing, PPC
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet