Miskolczi Loránd (2024) Online marketing: A PPC világa. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Miskolczi_Loránd_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
Miskolczi Loránd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozati értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (43kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az online marketing, különösen a PPC kampányok és szponzorált hirdetések világát vizsgálja. Bemutatja a Google Ads és Facebook hirdetési rendszereinek jellemzőit, valamint a mesterséges intelligencia szerepét a kampányok optimalizálásában. Primer kutatás formájában egy kérdőíves felmérés eredményeit elemzi, amely az online vásárlási szokásokat és a hirdetések hatékonyságát vizsgálta. Az eredmények rámutatnak a célzott marketing és az innovatív eszközök fontosságára a sikeres kampányokban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, marketing, marketingeszközök, online marketing, PPC |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |