Csillag Dominik Bálint (2024) Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (262kB) |
![]() |
PDF
Csillag Dominik_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja megismerni az X, Y és Z generáció vásárlási szokásait a diszkontáruházakra fókuszálva, továbbá megvizsgálni, hogy a három generációk mi alapján választja ki, hogy hol vásárol, mennyire veszi figyelembe az árakat, kedvezményeket és a saját márkás termékeket. Azért ezt a három generációt szeretném megvizsgálni, mert úgy gondolom, hogy ők rendelkeznek a legnagyobb vásárlóerővel. Kutatásom célja megérteni, hogy a három generáció fogyasztói magatartása mennyire különbözik egymástól, mi alapján választják ki a termékeket, melyik üzletben teszik ezt meg és miért.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Diszkontáruház, fogyasztói magatartás, X generáció, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |