Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva

Csillag Dominik Bálint (2024) Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva.pdf] PDF
Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (262kB)
[thumbnail of Csillag Dominik_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Csillag Dominik_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja megismerni az X, Y és Z generáció vásárlási szokásait a diszkontáruházakra fókuszálva, továbbá megvizsgálni, hogy a három generációk mi alapján választja ki, hogy hol vásárol, mennyire veszi figyelembe az árakat, kedvezményeket és a saját márkás termékeket. Azért ezt a három generációt szeretném megvizsgálni, mert úgy gondolom, hogy ők rendelkeznek a legnagyobb vásárlóerővel. Kutatásom célja megérteni, hogy a három generáció fogyasztói magatartása mennyire különbözik egymástól, mi alapján választják ki a termékeket, melyik üzletben teszik ezt meg és miért.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Diszkontáruház, fogyasztói magatartás, X generáció, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet