Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében

Szente Hanna (2024) Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szente Hanna Szakdolgozat.pdf] PDF
Szente Hanna Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 01..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (400kB)
[thumbnail of Csizmadia Borbála Réka - külső konzulens BÍRÁLAT II Szente Hanna (THFIGC) - Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében.pdf] PDF
Csizmadia Borbála Réka - külső konzulens BÍRÁLAT II Szente Hanna (THFIGC) - Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)
[thumbnail of Szente Hanna.pdf] PDF
Szente Hanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a HELL Ice Coffee termékei kapcsán vizsgáltam a fogyasztói elvárásokat és az ezekre épülő marketingstratégiákat. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam, hogyan formálják a fogyasztói elvárások a vállalat stratégiáit, illetve vizsgáltam, hogy a fogyasztók döntését milyen szempontok befolyásolják egy fogyasztásra kész jegeskávé megvásárlásakor. Primer kutatásként online kérdőívet és mélyinterjúkat készítettem, amelyek alapján kiderült, hogy a fiatalabb generációk, különösen az Y és Z korosztály, előnyben részesítik a HELL Ice Coffee-t, míg a vásárlási döntéseket leginkább az íz és az ár befolyásolja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, döntéselemzés, élelmiszer-kereskedelem, fogyasztás, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet