Szente Hanna (2024) Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szente Hanna Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 01.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (400kB) |
![]() |
PDF
Csizmadia Borbála Réka - külső konzulens BÍRÁLAT II Szente Hanna (THFIGC) - Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
![]() |
PDF
Szente Hanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a HELL Ice Coffee termékei kapcsán vizsgáltam a fogyasztói elvárásokat és az ezekre épülő marketingstratégiákat. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam, hogyan formálják a fogyasztói elvárások a vállalat stratégiáit, illetve vizsgáltam, hogy a fogyasztók döntését milyen szempontok befolyásolják egy fogyasztásra kész jegeskávé megvásárlásakor. Primer kutatásként online kérdőívet és mélyinterjúkat készítettem, amelyek alapján kiderült, hogy a fiatalabb generációk, különösen az Y és Z korosztály, előnyben részesítik a HELL Ice Coffee-t, míg a vásárlási döntéseket leginkább az íz és az ár befolyásolja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, döntéselemzés, élelmiszer-kereskedelem, fogyasztás, marketingstratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |