Repa Tamás (2024) A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat Cinema City Hungary közösségi média marketingje.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Repa Tamás szakdolgozati értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (474kB) |
![]() |
PDF
Repa Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a Cinema City Magyarország közösségi média marketingstratégiáját vizsgálja, különös tekintettel a TikTok platformra és annak fiatal célközönség elérésében betöltött szerepére. Bemutatja a közösségi média marketing alapjait, a TikTok sajátosságait, valamint kampánytervezési és adatgyűjtési módszereket. Egy kérdőíves kutatás eredményeit elemzi, hipotéziseket vizsgál, és javaslatokat fogalmaz meg a TikTok trendkövetés, influenszer-együttműködések, célzott hirdetések és felhasználói visszajelzések integrációjára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketing, marketing terv, marketingstratégiák, mozi |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |