A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje

Repa Tamás (2024) A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Cinema City Hungary közösségi média marketingje.pdf] PDF
Szakdolgozat Cinema City Hungary közösségi média marketingje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Repa Tamás szakdolgozati értékelése.pdf] PDF
Repa Tamás szakdolgozati értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)
[thumbnail of Repa Tamás.pdf] PDF
Repa Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a Cinema City Magyarország közösségi média marketingstratégiáját vizsgálja, különös tekintettel a TikTok platformra és annak fiatal célközönség elérésében betöltött szerepére. Bemutatja a közösségi média marketing alapjait, a TikTok sajátosságait, valamint kampánytervezési és adatgyűjtési módszereket. Egy kérdőíves kutatás eredményeit elemzi, hipotéziseket vizsgál, és javaslatokat fogalmaz meg a TikTok trendkövetés, influenszer-együttműködések, célzott hirdetések és felhasználói visszajelzések integrációjára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketing, marketing terv, marketingstratégiák, mozi
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet