A sötét mintázatok hatása a vállalkozások hitelességére és hosszútávú sikerességére

Nagy Dominika (2024) A sötét mintázatok hatása a vállalkozások hitelességére és hosszútávú sikerességére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_nagy_dominika_oswq67.pdf] PDF
szakdolgozat_nagy_dominika_oswq67.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (978kB)
[thumbnail of Külső bírálat_Nagy_Donimika_BGE.pdf] PDF
Külső bírálat_Nagy_Donimika_BGE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (45kB)
[thumbnail of Nagy Dominika_HLA belső bírálat.pdf] PDF
Nagy Dominika_HLA belső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (181kB)

Absztrakt (kivonat)

Az online vásárlások során alkalmazott sötét mintázatok hatása a fogyasztói döntésekre és a vállalkozások hírnevére a mai digitális világban egyre nagyobb figyelmet kap. A Covid 19 hatására egyre többet vásárlunk online, nagyon sok dolgot online intézünk és ezáltal könnyen találkozhatunk sötét mintázatokkal. A szakdolgozatom célja annak feltárása, hogy a sötét mintázatok milyen gyakorisággal fordulnak elő az online térben, mennyire hatékonyak, valamint milyen érzelmeket váltanak ki a felhasználókból és ez hogyan hat hosszú távon a vállalkozások hitelességére és sikerességére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dark pattern, e-marketing - elektronikus marketing, etikus marketing, hitelesség, sötét mintázat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet