Nagy Dominika (2024) A sötét mintázatok hatása a vállalkozások hitelességére és hosszútávú sikerességére. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
szakdolgozat_nagy_dominika_oswq67.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (978kB) |
![]() |
PDF
Külső bírálat_Nagy_Donimika_BGE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (45kB) |
![]() |
PDF
Nagy Dominika_HLA belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (181kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online vásárlások során alkalmazott sötét mintázatok hatása a fogyasztói döntésekre és a vállalkozások hírnevére a mai digitális világban egyre nagyobb figyelmet kap. A Covid 19 hatására egyre többet vásárlunk online, nagyon sok dolgot online intézünk és ezáltal könnyen találkozhatunk sötét mintázatokkal. A szakdolgozatom célja annak feltárása, hogy a sötét mintázatok milyen gyakorisággal fordulnak elő az online térben, mennyire hatékonyak, valamint milyen érzelmeket váltanak ki a felhasználókból és ez hogyan hat hosszú távon a vállalkozások hitelességére és sikerességére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dark pattern, e-marketing - elektronikus marketing, etikus marketing, hitelesség, sötét mintázat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |