Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben

Nagy Erik (2024) Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy_Erik_Szakdolgozat_Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben.pdf] PDF
Nagy_Erik_Szakdolgozat_Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Nagy_Erik.pdf] PDF
Biralat_Nagy_Erik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Nagy Erik - Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Nagy Erik - Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése jelentős átalakulást hozott a marketing területén, új lehetőségeket nyitva az adatelemzés, személyre szabott ajánlatok és automatizált folyamatok terén. Ez a technológia nemcsak növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket, de lehetővé teszi a fogyasztói igények mélyebb megértését is. Ugyanakkor az MI integrálása kihívásokat is hoz magával, mint például az érzelmi intelligencia és kreativitás hiánya, etikai aggályok és adatvédelmi kihívások kiemelik az emberi intelligencia elengedhetetlen szerepét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatelemzés - adatbányászat, adatfeldolgozás, érzelmi intelligencia, marketing, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet