Nagy Erik (2024) Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Nagy_Erik_Szakdolgozat_Mesterséges intelligencia és emberek szinergiája a marketingben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
Biralat_Nagy_Erik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
![]() |
PDF
Nagy Erik - Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia (MI) térnyerése jelentős átalakulást hozott a marketing területén, új lehetőségeket nyitva az adatelemzés, személyre szabott ajánlatok és automatizált folyamatok terén. Ez a technológia nemcsak növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket, de lehetővé teszi a fogyasztói igények mélyebb megértését is. Ugyanakkor az MI integrálása kihívásokat is hoz magával, mint például az érzelmi intelligencia és kreativitás hiánya, etikai aggályok és adatvédelmi kihívások kiemelik az emberi intelligencia elengedhetetlen szerepét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatelemzés - adatbányászat, adatfeldolgozás, érzelmi intelligencia, marketing, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |