A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája

Szabó Kristóf (2024) A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Szabó Kristóf.pdf] PDF
Szakdolgozat - Szabó Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 2025. Szakdolgozat Szabó Kristóf  BSC.pdf] PDF
2025. Szakdolgozat Szabó Kristóf BSC.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)
[thumbnail of Bírálat - Szabó Kristóf.pdf] PDF
Bírálat - Szabó Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (564kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája a Henkel marketing és értékesítési stratégiája. A dolgozat első felében elemzem a vállalatot körülvevő külső környezetet, valamint a versenyhelyzetet. Ez a Henkel rövid bemutatása és SWOT-elemzése követi. A marketingstratégia ismertetése az STP-stratégia és a marketing mix elemek vizsgálatával történt, ahol külön fejezetet szenteltem az értékesítési stratégiának. Ezzel kapcsolatosan szó esik a vállalat által alkalmazott csatornákról és marketingrendszerekről. A dolgozat végén található primer kutatás pedig a fogyasztók ragasztófogyasztási szokásait vizsgálja meg, hogy ezzel visszajelzést kapjunk arról, hogy az ismertetett stratégiák megfelelően működnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, marketing, marketingcsatorna, marketingstratégia, stratégia, SWOT-elemzés, versenyhelyzet elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet