Szabó Kristóf (2024) A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat - Szabó Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
2025. Szakdolgozat Szabó Kristóf BSC.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
![]() |
PDF
Bírálat - Szabó Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (564kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a Henkel marketing és értékesítési stratégiája. A dolgozat első felében elemzem a vállalatot körülvevő külső környezetet, valamint a versenyhelyzetet. Ez a Henkel rövid bemutatása és SWOT-elemzése követi. A marketingstratégia ismertetése az STP-stratégia és a marketing mix elemek vizsgálatával történt, ahol külön fejezetet szenteltem az értékesítési stratégiának. Ezzel kapcsolatosan szó esik a vállalat által alkalmazott csatornákról és marketingrendszerekről. A dolgozat végén található primer kutatás pedig a fogyasztók ragasztófogyasztási szokásait vizsgálja meg, hogy ezzel visszajelzést kapjunk arról, hogy az ismertetett stratégiák megfelelően működnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, marketing, marketingcsatorna, marketingstratégia, stratégia, SWOT-elemzés, versenyhelyzet elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |