Molnár Emese Zsuzsanna (2024) Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Szakdolgozat-Molnár Emese Zsuzsanna-UA1ABO.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (664kB) |
![]() |
PDF
külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
![]() |
PDF
Molnár Emese Zsuzsanna_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az emberi kapcsolatok és az ezekkel összefüggő problémák mindig is az életünk szerves részét képezték, azonban az utóbbi években jelentős növekedés figyelhető meg ezen a területen. Régóta foglalkoztat a kérdés, mi állhat ennek hátterében, és hogyan lehetne hatékony megoldásokat találni. Hosszú kutatómunkám során úgy érzem, sikerült választ találnom ezekre a kérdésekre, és elhivatottá váltam abban, hogy tudásomat mások javára fordítsam.Ezen motivációm vezérelt, amikor úgy döntöttem, hogy online párkapcsolati tanácsadással szeretnék segíteni az embereknek. Az álmom megvalósítása érdekében szakdolgozatom témájaként ennek a vállalkozásnak a piacra lépési stratégiáját dolgoztam ki a magyar piacon. Hiszem, hogy az általam kidolgozott megközelítés értékes hozzájárulás lehet az emberi kapcsolatok fejlődéséhez és a mindennapi problémák megoldásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, mikrokörnyezet, piaci bevezetés, szolgáltatások, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |