Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában

Hadacs Máté (2024) Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában_Hadacs_Máté.pdf] PDF
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában_Hadacs_Máté.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Hadacs Máté PVÁ bírálat.pdf] PDF
Hadacs Máté PVÁ bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (330kB)
[thumbnail of Hadacs_Máté_Külső_Bírálat.pdf] PDF
Hadacs_Máté_Külső_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (246kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációs stratégiáiban alkalmazott lokáció alapú marketingeszközök (geotargeting, geofencing, proximity marketing, helyspecifikus közösségi média tartalmak, helyalapú SEO) szerepét és hatékonyságát elemeztem. Bemutatom, hogyan segítenek ezek az eszközök a vállalkozásoknak földrajzi helyzetük alapján személyre szabott üzenetekkel növelni ügyfélkapcsolataik hatékonyságát és márkájuk ismertségét. Dolgozatomban elméleti kereteket és széleskörű irodalmi áttekintést nyújtok, átfogóan bemutatva a lokáció alapú marketing fogalmát, fejlődéstörténetét, valamint az alkalmazott eszközöket és stratégiákat. Az általam végzett primer kutatás során interjúk segítségével vizsgáltam a KKV-k körében az eszközök alkalmazását és piaci hatásait. Az elemzés során feltártam, hogyan integrálják a vállalkozások ezen eszközöket marketingkommunikációs stratégiáikba, és milyen kihívásokkal kell szembenézniük a technológia alkalmazása során. Tárgyalom a lokáció alapú marketingeszközök jelenlegi helyzetét és jövőbeli lehetőségeit, konkrét javaslatokat kínálva a KKV-k számára az eszközök hatékonyabb kihasználására. Az eredmények és megállapítások hozzájárulnak ahhoz, hogy a magyar KKV-k még tudatosabban és hatékonyabban alkalmazzák a lokáció alapú marketingeszközöket, ezzel erősítve piaci pozíciójukat és növelve versenyképességüket a globalizált gazdaságban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, geofencing, geotargeting, helyspecifikus tartalom, kis- és középvállalkozás - KKV, lokáció alapú marketing, marketingkommunikáció, mobil marketing, proximity marketing, SEO
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet