Hadacs Máté (2024) Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában_Hadacs_Máté.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
Hadacs Máté PVÁ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (330kB) |
![]() |
PDF
Hadacs_Máté_Külső_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (246kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a kis- és középvállalkozások marketingkommunikációs stratégiáiban alkalmazott lokáció alapú marketingeszközök (geotargeting, geofencing, proximity marketing, helyspecifikus közösségi média tartalmak, helyalapú SEO) szerepét és hatékonyságát elemeztem. Bemutatom, hogyan segítenek ezek az eszközök a vállalkozásoknak földrajzi helyzetük alapján személyre szabott üzenetekkel növelni ügyfélkapcsolataik hatékonyságát és márkájuk ismertségét. Dolgozatomban elméleti kereteket és széleskörű irodalmi áttekintést nyújtok, átfogóan bemutatva a lokáció alapú marketing fogalmát, fejlődéstörténetét, valamint az alkalmazott eszközöket és stratégiákat. Az általam végzett primer kutatás során interjúk segítségével vizsgáltam a KKV-k körében az eszközök alkalmazását és piaci hatásait. Az elemzés során feltártam, hogyan integrálják a vállalkozások ezen eszközöket marketingkommunikációs stratégiáikba, és milyen kihívásokkal kell szembenézniük a technológia alkalmazása során. Tárgyalom a lokáció alapú marketingeszközök jelenlegi helyzetét és jövőbeli lehetőségeit, konkrét javaslatokat kínálva a KKV-k számára az eszközök hatékonyabb kihasználására. Az eredmények és megállapítások hozzájárulnak ahhoz, hogy a magyar KKV-k még tudatosabban és hatékonyabban alkalmazzák a lokáció alapú marketingeszközöket, ezzel erősítve piaci pozíciójukat és növelve versenyképességüket a globalizált gazdaságban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, geofencing, geotargeting, helyspecifikus tartalom, kis- és középvállalkozás - KKV, lokáció alapú marketing, marketingkommunikáció, mobil marketing, proximity marketing, SEO |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |