Knausz Boglárka (2024) Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Knausz_Boglárka_JCFRF5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (762kB) |
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE_Knausz Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (68kB) |
![]() |
PDF
SZD.Knausz.Boglarka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységekről írtam és azok hatásairól a fiatal felnőttekre. A szakirodalmi részben többek között bemutatom a fogyasztói magatartás jellemzőit, a fogyasztókat befolyásoló tényezőket, vásárló útját, márkahűség fontosságát és különféle promóciós eszközöket. Majd a szakdolgozat primer kutatás részében kérdőív válaszai alapján elemzem, mi szerint a fiatal felnőttek üdítővásárlási szokásait mi jellemzi és rájuk nézve a promóciós eszközök hatékonyságát. Az alábbi tényezőket öt csoportra osztva vizsgálom: vásárlási szokások, befolyásoló tényezők, márkahűség, promóciók és impulzusvásárlás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fiatalok, fogyasztói magatartás, promóció, üdítő, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |