Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél

Knausz Boglárka (2024) Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Knausz_Boglárka_JCFRF5.pdf] PDF
Knausz_Boglárka_JCFRF5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (762kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE_Knausz Boglárka.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE_Knausz Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (68kB)
[thumbnail of SZD.Knausz.Boglarka.pdf] PDF
SZD.Knausz.Boglarka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységekről írtam és azok hatásairól a fiatal felnőttekre. A szakirodalmi részben többek között bemutatom a fogyasztói magatartás jellemzőit, a fogyasztókat befolyásoló tényezőket, vásárló útját, márkahűség fontosságát és különféle promóciós eszközöket. Majd a szakdolgozat primer kutatás részében kérdőív válaszai alapján elemzem, mi szerint a fiatal felnőttek üdítővásárlási szokásait mi jellemzi és rájuk nézve a promóciós eszközök hatékonyságát. Az alábbi tényezőket öt csoportra osztva vizsgálom: vásárlási szokások, befolyásoló tényezők, márkahűség, promóciók és impulzusvásárlás.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fiatalok, fogyasztói magatartás, promóció, üdítő, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet