Szada nagyközség településmarketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségei

Kurja Szilvia Veronika (2024) Szada nagyközség településmarketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kurja_Szilvia_Veronika_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kurja_Szilvia_Veronika_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (600kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat - külső konzulens.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat - külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (123kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Kurja Szilvia Veronika.pdf] PDF
Bírálat_belső_Kurja Szilvia Veronika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának Szada nagyközség településmarketingjének elemzését választottam, melyet kommunikáció, imázs és rendezvény oldalról közelítettem meg. A dolgozat létrejöttének fő célja, hogy a kapott kutatási eredményeimmel segítsem a település fejlődését. A kutatáshoz primer és szekunder módszerek egyaránt alkalmazásra kerültek. Szakirodalmi áttekintés után egyéni kutatással kvalitatív mélyinterjút készítettem Szada Nagyközség Önkormányzatával a háttérfolyamatok feltárására, majd a kvantitatív kérdőív segítségével a Szadán élőket is megkérdeztem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, helyi önkormányzat, imázs, kommunikáció, nonbusiness marketing, rendezvények, településmarketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Már. 12. 11:09
Utolsó módosítás: 2025. Már. 12. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet