Kurja Szilvia Veronika (2024) Szada nagyközség településmarketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Kurja_Szilvia_Veronika_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (600kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat bírálat - külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
![]() |
PDF
Bírálat_belső_Kurja Szilvia Veronika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának Szada nagyközség településmarketingjének elemzését választottam, melyet kommunikáció, imázs és rendezvény oldalról közelítettem meg. A dolgozat létrejöttének fő célja, hogy a kapott kutatási eredményeimmel segítsem a település fejlődését. A kutatáshoz primer és szekunder módszerek egyaránt alkalmazásra kerültek. Szakirodalmi áttekintés után egyéni kutatással kvalitatív mélyinterjút készítettem Szada Nagyközség Önkormányzatával a háttérfolyamatok feltárására, majd a kvantitatív kérdőív segítségével a Szadán élőket is megkérdeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, helyi önkormányzat, imázs, kommunikáció, nonbusiness marketing, rendezvények, településmarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |